4.8.2010

Idioottimaista optimismia

Tämä on nyt kyllä ihan hirveää optimismia ja asioiden edelle menemistä: minulla on vasta raskausviikko 6+5 menossa ja olen jo tehnyt hankintoja. Kauheaa. Isoin hankinta oli saumuri, mutta sillehän on käyttöä ihan muutenkin. Ja tulipa shoppailtua kankaita noin sadalla eurolla, että saan ruveta ompelemaan lapselleni vaatteita ja vaippoja. Kyllä minä nyt tipahdan kovaa ja korkealta jos tämä meneekin kesken. Tai no, tipahtaisin joka tapauksessa, tein hankintoja tai en. Yritän järkevästi selittää itselleni, että eiköhän niille vaatteille ja vaipoille JOSKUS tule joku käyttäjä, tai että voihan ne myydä ja hankkia myyntivoittoa niistä, jos ei muutakaan käyttöä ole.

Vai pitäisikö minun vaan suosiolla heittää se keskenmenomörkö nurkkaan ja olla onnellinen siitä mitä minulla on, tässä ja nyt?

1 kommentti:

  1. Mä ostin saumurin jo ennenku plussasin. Yhtenä päivänä ajattelin kestovaippoja ja hups tulinki saumuri kainalossa kotiin. Hankinnalle on ollut enemmän kun käyttöä vaikka vielä ei vauva ole syntynyt ja suurin osa sillä tehdyistä jutuista on tainnut ollakki ittelle eikä vauvalle. Hyvä hankinta siis!

    Kaikkien raskauksien täytyy alkaa jostain jotta ne voi päättyä siihen vauvan tuloon. Tällä mantralla mä psyykkasin itteäni nuo ekat kauhujen viikot.

    Voi hyvin!
    T. Katjusha

    VastaaPoista